sobota 2. dubna 2011

7

Udeřila sedmá hodina. Pravděpodobně je to ta hodina kdy se z Jekylla stává Hyde. Tedy alespoň v případě našeho hodného klidného pejska se to stalo. Z ničeho nic předvedl své zatím nejparádnější číslo.

Totiž abyste věděli, voda v misce není na pití. Voda v misce je určena výhradně na vylití všude okolo, po té se TO totiž teprve stane. Přijde hadr, který začne utírat, a ten hadr... to je ta nejzábavnější věc, se kterou se dá přetahovat a hlavně tak krásně řve: "nech mě to alespoň utřít, nech mi to, ty zvíře jedno" :-).

Naštěstí po chvíli Indy objevil i ostatní hračky, takže hadr byl zachráněn (včetně duševního zdraví Vendulky která se snažila vytírat) :-). Suší se na balkoně - ten hadr - i když Indy by to taky potřeboval. Něco mi totiž říká, že zítra bude zase potřeba.


3 komentářů:

Zelgadisa řekl(a)...

Proč sem dáváš video, které píše, že je soukromé a nejde se na něho podívat? Jinak všechny ostatní videa jsou fajn. A Indy je roztomilý rošťák

Anonymní řekl(a)...

Ahoj rodino,
a kdo mně nevěřil, když jsem popisovala, jak Indoušek stojí na zadních pacičkách a obouruč šplíchá vodu ven z mističky:-)))? Ale já Vám poradím jeden grif:-): Vezmete si NENÁPADNĚ do ruky hadr, přikradete se k louži, tak abyste na ni v předklonu dosáhli, předkloníte se, těžiště dáte na pravou nohu (leváci na levou:-)), levou zanožíte co nejdál od těla, zvednete ji od země asi tak 20cm a začnete s ní hmitat ( můžete dělat i kroužky, opisovat osmičky...). Zvířátko se snaží nohu ulovit, popřípadě se zakousne do nohavice a Vy můžete nenápadně na druhém konci vytírat:-)). Ale bacha - NEMLUVIT u toho, protože by se pozornost miláčka soustředila na hlavu a mohl by si všimnout toho HADRU:-))). Tak hodně zdaru, Vladana

Vladana řekl(a)...

Ještě jsem zapomněla, že touto jednoduchou činností zabijete 3 mouchy jednou ranou: za A) zlikvidujete potopu, za B) posilujete břišní svalstvo, za C)naučíte se mlčky trpět, když se štěňátko zakousne místo do nohavice do Vaší nohy:-))).V.